Gyakran ismételt kérdések
Segítség témakörök
Milyen szállítási módszerek állnak rendelkezésre?
Minden küldeményünket a DPD, UPS, DHL, KUEHNE kezeli.
Mennyi idő alatt szállítják ki a megrendelt termékeket?
A fuvarozók becsülik meg azt az időt, ami alatt a küldemény elér a vevőhöz. Ez kiszámítható a termékoldalon, vagy megnézhető a kosárban a szállítási részletek kitöltése után. Az átlagos kézbesítési idő 4 munkanap.
Hogyan számítják ki a szállítás árát?
A szállítás árát közvetlenül a fuvarozók számítják ki. Az összeg a szállított termékek súlyától és méreteitől, valamint a rendeltetési helytől függ. A szállítási árat ellenőrizheti a rendelési folyamat közben.
Hogyan követhető egy küldemény?
A rendelés feladása után egy különleges követési számot kap, amit itt, a fuvarozó weboldalán használhat.
Lehet változtatni a rendelést?
A rendelés változtatásához hívja fel csapatunkat a rendelés feldolgozása előtt. A kapcsolattartási adatokat itt találja: https://www.senetic.hu/site/kapcsolat/
Hogyan készíthetek egy fiókot?
Fiók készítéséhez kövesse a következő hivatkozást: https://www.senetic.hu/account/register/ Felhasználóként regisztrálhat a pénztárnál is az első rendelés feladásakor.
Miért érdemes fiókot készíteni?
Egy fiók készítésével megőrizheti a szállítási címét és számlázási adatait, így azokat nem kell minden egyes alkalommal megadnia a későbbi rendeléseknél. Továbbá lehetővé teszi a korábbi vásárlások megtekintését.
Hogyan iratkozhatok fel a hírlevélre?
A hírlevélre való feliratkozáshoz adja meg az e-mail-címét a weboldalunk alján található űrlapon. A hírlevél segítségével tájékozódhat minden promóciónkról és hírünkről.
Honnan szállítják a rendelésem?
"Nemzetközi vállalat vagyunk, több országban is van lerakatunk. Előfordulhat hogy a rendelést a Magyarország területén kívülről szállítjuk. A pénztárnál egy pontos határidővel szolgálunk.
Milyen garanciát kapok a vásárlásaimra?
Minden gyárilag újragyártott áru a standard gyártói jótállással bír. A jótállási feltételek gyártónként változhatnak.
Mennyi idő áll rendelkezésemre a visszaküldéshez?
A távolról eladott termékek esetén jogában áll 14 napon belül indoklás nélkül elállni szerződéstől. Ez csak az egyéni ügyfelekre vonatkozik. Az üzleti ügyfelek esetében az eladótól és a termék származásától függően egyedi megközelítést alkalmazunk.
Miből áll a visszaküldési folyamat?
A portálunkon történő bejelentést követően még aznap vagy a következő munkanapon felvesszük a kapcsolatot az ügyféllel. Ha a bejelentésben minden szükséges információ szerepel, a következő munkanapon megszervezzük a hibás készülék átvételét.
Hogyan kell visszaküldeni a termékeket?
Minden terméket jó állapotban, az eredeti csomagolásban és minden iratával együtt kell visszaküldeni. Csomagolja be megfelelően, hogy ne sérülhessen meg a szállítás során. Győződjön meg róla, hogy a RMA-szám jól látható helyen fel legyen tüntetve a terméken. Az RMA megtalálható itt: Senetic RMA
Mennyi időt vesz igénybe az RMA jóváhagyása?
Igyekszünk minden RMA igénylést a lehető leghamarabb megoldani. Az eljárás a gyártótól függően változhat. Általában nem haladja meg a 21 munkanapot.
Már visszaküldtem a termékeket. Mikorra várható a csereáru vagy a visszafizetés?
Helyzettől változik, lehet néhány nap miután a készülékek megérkeznek a lerakatunkba (pl. visszaküldés esetén), vagy akár egy hónap is (pl. a panaszok esetén).
Hol nézhetem meg az igénylésem állapotát?
Az RMA kérések esetén, kérjük érdeklődjön a [email protected] címen.
Benyújthatom igénylésemet közvetlenül a gyártónak?
Igen, a legtöbb gyártó lehetővé teszi a végfelhasználói igényléseket. Kiemelten javasoljuk, hogy a jótállási igényléseit közvetlenül nekik nyújtsa be, ezzel lényegesen lerövidül az átfutási idő.