0
Ajánlatkérés
0 Ft
0
Kosár
0 Ft
Betöltés...
Betöltés...
Ajánlatkérések és megrendelések aktualizálva!
Ajánlatkérések és megrendelések aktualizálva! Ajánlatkérések és megrendelések aktualizálva!
A termék nincs raktáron.
Sajnáljuk, a termék nincs raktáron.

Cloud Computing Services Policy

The Services Policy binding up to 06.08.2023 is available at: Cloud Computing Services Policy

The Services Policy binding up to 26.01.2022 is available at: https://www.senetic.hu/site/felhoalapu_szamitastechnikai_szolgaltatas_szabalyzat/

The Services Policy binding up to 30.06.2019 is available at: https://www.senetic.hu/site/felhoalapu_szamitastechnikai_szolgaltatas_szabalyzat-30-06-2019/

The Services Policy binding up to 31.01.2020 is available at: https://www.senetic.hu/site/csp_terms_2019/


 

A FELHŐALAPÚ SZÁMÍTÁSTECHNIKAI SZOLGÁLTATÁSOK HASZNÁLATI FELTÉTELEI

 

§ 1.
Általános rendelkezések

1.       A jelen szabályzat a Senetic Magyarország Kft., Soroksári út 44. II. em., 1095 Budapest, Magyarország, Magyarország által nyújtott felhőszolgáltatások nyújtásának szabályait szabályozza, és különösen meghatározza a Megrendelések leadásának és az adásvételi szerződések távközlés útján történő megkötésének, valamint az Áruház valamennyi szolgáltatásának az Ügyfelek általi használatának elvét.

Hatékony és gyors kapcsolatfelvétel az Eladóval az Áruházon keresztül történő értékesítéssel kapcsolatos minden kérdésben lehetséges az e-mailben: [email protected] vagy telefonszám: + 36 1 700 8371.

2.       A Senetic Magyarország Kft. kijelenti, hogy jogosult a Termékek viszonteladására, forgalmazására vagy egyéb módon történő továbbértékesítésére, és a Gyártókkal megkötötte az erre jogosító vonatkozó megállapodásokat.

3.       A jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései minden 07.08.2023 vagy azt követően leadott Megrendelésre vonatkoznak.

4.       A jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései szerződésminta jellegűek, és adott esetben a Senetic által nem az Áruházon vagy a Portálon keresztül kötött szerződésekre is alkalmazandók, feltéve, hogy azokat a szerződés megkötése előtt bemutatják az Ügyfélnek.

 

§ 2.
Definíció

1.       Amikor az alábbiakban jelzett, nagybetűvel kezdődő kifejezések jelennek meg az Általános Szerződési Feltételekben, azok jelentése a következő:

1)      Szolgáltató, Szállító, Senetic  vagy mi – Senetic Magyarország Kft., Soroksári út 44. II. em., 1095 Budapest, Magyarország, Magyarország Vat No.: 25991820-2-41;

2)      Vásárló – természetes személy, jogi személy vagy más jogképességgel rendelkező szervezeti egység, amely szerződést köt az Eladóval, vagy igénybe veszi az Áruház és a Portál egyéb szolgáltatásait;

3)      Fél – Senetic vagy ügyfél;

4)      Senetic Group EU vállalat – a www.senetic.net;

5)      Fogyasztó – olyan természetes személy, aki gazdasági vagy szakmai tevékenységéhez közvetlenül nem kapcsolódó jogügyletet hajt végre;

6)      Vállalkozó – olyan természetes személy, jogi személy vagy szervezeti egység, amelyet a törvény jogképességgel ruház fel, és saját nevében üzleti vagy szakmai tevékenységet folytat;

7)      Egyéni vállalkozó - olyan személy, aki közvetlenül kapcsolódik az üzleti tevékenységéhez, ha a szerződés szövege azt jelzi, hogy ez nem szakmai jellegű számukra;

8)      Munkanapok – hétfőtől péntekig tartó napok, kivéve a munkaszüneti napokat;

9)      Általános Szerződési Feltételek – a jelen Felhőszolgáltatási Feltételek;

10)   Store – a https://www.senetic.hu/-nél elérhető internetes szolgáltatás, amelyen keresztül az Ügyfél Termékeket vásárolhat;

11)   Portál – a https://portal.senetic.com-nél elérhető internetes szolgáltatás, amelyet az Ügyfél a Termékek megvásárlására és kezelésére használ;

12)   Fiók – az Áruház vagy a Portál egy része, ahol az Ügyfél többek között kezelheti személyes adatait, értesítéseket kaphat a Megrendelés állapotának változásairól, ellenőrizheti és kezelheti Megrendeléseinek állapotát;

13)   Gyártó – Az a jogi személy, amely a Felhőszolgáltatások részeként elérhetővé tett Terméket biztosítja;

14)   Termék – A Felhőszolgáltatás vagy bármely más elem, jog (pl. licenc) vagy előny, amelyet a Senetic kínál, értékesít vagy elérhetővé tesz az Ügyfél számára;

15)   Cloud Service  – felhőalapú számítástechnika használatával nyújtott szolgáltatás, különösen a következő modell szerint: Software-as-a-Service, Platform-as-a-Service vagy Infrastructure-as-a-Service;

16)   Microsoft Cloud Services – a Microsoft által nyújtott felhőszolgáltatások;

17)   Előfizetés – jogosultság arra, hogy az Ügyfél meghatározott ideig használja a Terméket;

18)   Örökös licenc – a Termék Ügyfél általi használatának joga örökre, az Általános Szerződési Feltételek 7. §-ának rendelkezéseire is figyelemmel;

19)   Digitális tartalom szolgáltatására  vagy digitális szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés – olyan szerződés, amelynek értelmében a Senetic átruházza egy adott digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás használati jogát, vagy vállalja annak átruházását, és az Ügyfél ezért árat fizet vagy vállalja, hogy megfizeti azt;

20)   Digitális tartalom – digitális formában előállított és szolgáltatott adatok, függetlenül attól, hogy azokat tárgyi adathordozón vagy más módon továbbítják;

21)   Digitális  szolgáltatás – olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi az Ügyfél számára, hogy: (i) digitális adatok előállítása, feldolgozása, tárolása vagy az azokhoz való hozzáférés, (ii) az Ügyfél vagy a szolgáltatás más felhasználói által feltöltött vagy előállított digitális adatok megosztása, (iii) a digitális adatokon keresztül történő interakció egyéb formái;

22)   Megrendelés – Az Ügyfél akaratnyilatkozata, amely ajánlatot tesz a Senetic-kel való szerződéskötésre, amelynek célja közvetlenül egy olyan megállapodás megkötése, amely meghatározza a megállapodás tárgyát képező termékek típusát és számát, valamint a Termékek javasolt árát.

 

§ 3.  

Portál

1.       Az Ügyfél maga vagy a Senetic képviselőjén keresztül regisztrál egy fiókot a Portálon.

2.       A Portál egy értékesítési és kapcsolattartási platform, amely megkönnyíti a Felek közötti kommunikációt és együttműködést; a Portál különösen nem kínál fiókkezeléssel kapcsolatos funkciókat a Gyártó szolgáltatásaiban vagy központjaiban, például a Microsoft 365 Felügyeleti központban.

3.       A portálhoz való hozzáférés ingyenes. Ahhoz, hogy fiókot hozzon létre a portálon, egyidejűleg Microsoft-fiókkal is rendelkeznie kell.

4.       Az önregisztráció a regisztrációs űrlap kitöltésével és jóváhagyásával történik. A portálfiók regisztrációs folyamata a következőket tartalmazza:

1)      fiók létrehozása;

2)      fiók engedélyezése.

5.       A regisztráció és a Fiók engedélyezése során az Ügyfél köteles a Vásárlóra vonatkozó valós adatokat megadni.

6.       A portál lehetővé teszi a felhasználó számára a következő funkciók használatát:

1)      Microsoft-fiók létrehozása;

2)      Termékek megrendelése és az Előfizetés megújításának kezelése;

3)      Fiókadatok módosítása;

4)      Engedélyek megadása további felhasználóknak a fiók használatához (felhasználói és rendszergazdai jogok kezelése);

5)      Rendelési előzmények megtekintése;

6)      A Microsoft Azure erőforrás-felhasználási leltárának megtekintése.

7.       A Portál használatához internet-hozzáféréssel rendelkező eszköz szükséges, amely a legújabb verziójú Google Chrome webböngészővel rendelkezik, és amelyen engedélyezve vannak a cookie-k és a Javascript. A Szolgáltató nem garantálja az összes funkció megfelelő működését más böngészők esetében, illetve azok nem szabványos konfigurációját.

8.       A Portál használata nem engedélyezett olyan célra, amely sérti az alkalmazandó jogszabályokat. A Senetic jogosult megtagadni az Ügyféltől a Portálhoz való hozzáférést abban az esetben, ha:

1)      nem használhatja a Portált a céljával össze nem egyeztethető célokra vagy harmadik felek kárára;

2)      tudomást szerez a licencszerződések vagy a konkrét használati feltételek megsértéséről, vagy megalapozott kétsége merül fel azzal kapcsolatban;

3)      az alkalmazandó jogszabályok, a jelen Általános Szerződési Feltételek vagy a jó erkölcs megsértése.

9.       A Senetic nem vállal felelősséget az alábbiakból eredő károkért:

1)      a portálszolgáltatás használatához használt hardver vagy szoftver jellemzőiből eredő műszaki korlátozások;

2)      olyan események, amelyeket a Senetic a kellő gondosság gyakorlása során nem tudott előre látni vagy megelőzni;

3)      vis maior események;

4)      a Portált a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseivel ellentétesen használja;

5)      adatvesztés, berendezés- vagy rendszerhiba, vagy egyéb kár, kivéve, ha azt a Senetic kizárólagos hibája okozta.

 

§ 4.  

Rendelési feltételek

1.       A Termék megvásárlásához az Ügyfél köteles Megrendelést leadni az Áruházon vagy a Portálon keresztül. A Megrendelés leadása az Ügyfél által a Szolgáltató részére benyújtott szerződéskötési ajánlatnak minősül.

2.       A Megrendelés leadása után az Eladó e-mail üzenet formájában visszaigazolja annak kézhezvételét, amely tartalmazza annak minden lényeges elemének megerősítését.

3.       A Vásárló ajánlatának mérlegelését követően az Eladó üzenetet küld a Vásárlónak a Megrendelés teljesítésre történő elfogadásáról. A szerződés megkötése akkor történik, amikor az Ügyfél megkapja ezt az üzenetet.

4.       Ha kiderül, hogy a Megrendelés teljes vagy részleges teljesítése nem lehetséges, az Eladó erről haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlót e-mailben. Ebben a helyzetben a szerződést nem kötik meg, és ha már megkötötték - lejár, és a Senetic azonnal visszajuttatja az Ügyfélnek a kapott pénzeszközöket.

5.       A Termék használatának előfeltétele:

1)      e szabályzat rendelkezéseinek elfogadása;

2)      a Microsoft Ügyfélszerződés (Microsoft-termékek esetében) https://www.microsoft.com/licensing/docs/customeragreement vagy az Ügyfél és a Gyártó közötti egyéb szerződések, megegyezések és dokumentumok elfogadása a Gyártó által előírtak szerint.

6.       A szerződés megkötését követően az Eladó a Vásárló rendelkezésére bocsátja a Termék használatához szükséges információkat, kivéve, ha ezeket az információkat az előző Megrendelés során adta meg. Amennyiben a megrendelt Termék a Vásárló telephelyén telepített szoftvert tartalmaz, a Vásárló köteles azt saját maga letölteni és telepíteni, kivéve, ha másként jelezzük.

 

§ 5.

Megrendelés elszámolása és a termékhez való hozzáférés feltételei

1.       A Microsoft Cloud Services havi, éves és hároméves előfizetések formájában rendelhető meg, és a hároméves és éves előfizetések számlázási időszaka lehet éves vagy előre fizetett. A hároméves és éves Előfizetések havi számlázási időszakairól, valamint a hároméves Microsoft Cloud Services Előfizetések éves számlázási időszakairól a Senetic-kel folytatott tárgyalások útján lehet megállapodni, és a Senetic fenntartja a jogot az Ügyfél fizetési megbízhatóságának ellenőrzésére.

2.       A termékek árai változhatnak, az új ár a következő előfizetési időszaktól lép hatályba. A Senetic közvetlenül az Áruházban és a Portálon található Termékkártyán tájékoztatja az Ügyfelet a Termék áráról. 

3.       Amennyiben a Vásárló hozzájárult a számlák elektronikus úton történő fogadásához, azokat a Vásárló által megadott e-mail címre küldjük. Ilyen helyzetben az Ügyfél lemond a számlák papír alapú fogadásáról.

4.       Annak érdekében, hogy az Ügyfeleknek a lehető legjobb árakat kínálja és fenntartsa a szolgáltatások folyamatosságát, a Senetic szolgáltatásokat nyújthat a Senetic Csoport más vállalatainak igénybevételével, különösen azáltal, hogy az Ügyfél nevében partnerségi kapcsolatot létesít a Senetic Csoport egy másik EU-vállalatával, amelyhez az Ügyfél hozzájárul. Amennyiben szükségesnek bizonyul a szerződés előző mondatban leírt módon történő teljesítése, az Ügyfél felhatalmazza a Senetic-et, hogy ilyen kapcsolatot létesítsen, és a nevében és javára felhasználja a Senetic Csoport más vállalatainak ajánlatait, az ilyen felhatalmazást a Megrendelés hatálya korlátozza.

5.       Ha a Szolgáltatásokat a Senetic egy másik Senetic Group EU-vállalaton keresztül nyújtja, az Ügyfél partnerként fogadja el az ilyen Senetic Group EU-vállalatot. Az Ügyfél nem támaszthat követelést a Senetic-kel vagy a Senetic Csoport bármely más EU-vállalatával szemben a Szolgáltatáshoz való hozzáférés hiányával kapcsolatban, ha az Ügyfél megtagadja a partneri kapcsolat létesítését. Az Ügyfél nem jogosult kizárólag a Senetic-kel partneri kapcsolat létesítését kérni.

6.       Az Ügyfélnek nem merül fel semmilyen további költsége a Senetic Csoport más vállalatainak Senetic általi igénybevételével kapcsolatban.

 

§ 6.

Ügyfélfiók-kezelés a Gyártó szolgáltatásaiban

1.       Felhőszolgáltatások vásárlása esetén a Forgalmazó szabványos rendszergazdai szerepköröket kap, kivéve, ha az Ügyfél és a Senetic másként állapodik meg. Az Ügyfél bármikor kezelheti az adminisztratív szerepköröket.

2.       Az Ügyfél bármikor megváltoztathatja az Eladóhoz rendelt szerepköröket; a Microsoft Azure-termékek esetében azonban az alapértelmezett szerepkörök módosítása megváltoztathatja az Előfizetés árát.

3.       Ha bizonyos szerepkörök nincsenek hozzárendelve a Forgalmazóhoz, előfordulhat, hogy a Forgalmazó nem tudja biztosítani a kiterjesztett támogatási szolgáltatásokat és bizonyos esetekben az alábbi 9. §-ban említett alapvető támogatási szolgáltatásokat. Az Eladó adminisztratív feladatainak adminisztrációjával kapcsolatos részletes információk a weboldalon találhatók a következő linken: https://learn.microsoft.com/en-us/partner-center/gdap-least-privileged-roles-by-task.

4.       Az Ügyfél erőforrásaihoz való hozzáférésre az alábbi 14. §-ban meghatározott adatkezelési megbízási megállapodás alkalmazandó.

5.       A Microsoft Azure platform erőforrásainak lefoglalása külön megállapodáson alapul.

6.       Az Ügyfél felelős a Portálon és a Gyártó weboldalán végrehajtott minden utasításért és módosításért, különösen az Előfizetések, Állandó licencek vagy egyéb szolgáltatások, hozzáférések és Ügyfélfiók-adatok típusának és számának bármilyen változásáért.

 

§ 7.

Állandó licenc

1.       Ha állandó licenceket vásárol a Termékekhez, az Ügyfél egyszeri előzetes fizetést teljesít.

2.       Az állandó licenc feljogosítja az Ügyfelet a Termék használatára a Gyártó által meghatározott feltételek mellett.

3.       Az állandó licenc időtartama határozatlan idejű, hacsak másként nincs meghatározva.

4.       Állandó licencek esetén a Senetic nem garantálja a termékfrissítésekhez vagy támogatáshoz való hozzáférést. Ez nem zárja ki, hogy a Felek külön megállapodásokat kössenek, vagy frissítéseket vagy támogatást nyújtsanak a Gyártótól.

 

§ 8.

A Termék használata

1.       Az ügyfél a megállapodás szerinti előfizetési időszakra vonatkozó előzetes ár megfizetésekor kap hozzáférést a Termékhez, kivéve, ha a Felek másként rendelkeznek, vagy a Senetic által biztosított Termékinformációk másként nem rendelkeznek.

2.       Az Előfizetés megújításáért és kifizetéséért az Ügyfél felel. Az automatikus megújítási funkciót az Ügyfél a Portálon keresztül kezelheti.

3.       Ha a havi előfizetések automatikus megújítása engedélyezve van, a Senetic automatikusan megterheli a hozzárendelt fizetési kártyát 5 munkanappal az adott Előfizetés lejárta előtt.

4.       Ha lehetetlen megterhelni a fizetési kártyát, vagy az Ügyfél nem fizeti meg az árat, a Senetic felveheti a kapcsolatot az Ügyféllel egy másik fizetési mód egyeztetése, az Előfizetés lemondása vagy a Termékhez való hozzáférés felfüggesztése érdekében. 

5.       Az ügyfél felelős a felhasznált erőforrások számáért (különösen az Azure platformon), beleértve a Termékek konfigurációjának minden olyan módosítását, amely ezen erőforrások fokozott használatát eredményezheti, valamint a megfelelő környezetvédelmi óvintézkedések alkalmazásáért, legalább az alábbi 6. bekezdésben leírt mértékben. Az Ügyfél köteles megfizetni a számlázási időszak alatt felhasznált erőforrásokért járó összeget. Az esedékes összeget a Senetic bankszámlájára vagy fizetési kártyával kell kifizetni, és a Senetic által kiállított számlával kell igazolni.

6.       Az Ügyfélnek megfelelő biztonsági intézkedéseket kell végrehajtania a Cloud Service Environment és a rendszergazdai fiók számára. Az Ügyfél köteles különösen:

1.       Használjon legalább 16 karakterből álló biztonságos jelszót, amely legalább egy kisbetűből, egy nagybetűből és egy speciális karakterből vagy számból áll;

2.       Nem használja a Cloud Service Administrator fiók jelszavát más webhelyeken vagy szolgáltatásokban;

3.       Használja a Multi-Factor Authentication (MFA) mechanizmust;

4.       Nem osztja meg a hozzáférési adatokat harmadik felekkel;

5.       Rendszeresen ellenőrizze, hogy az adatokhoz való hozzáférése nem sérült-e, és azonnal változtassa meg jelszavát, ha esetleg feltörték.

7.       A fenti 5. bekezdés ellenére, ha egy Termék használata ellenőrzést igénylő helyzetet jelez, különösen csalás, visszaélés (beleértve a harmadik felek általi visszaélést is), támadás vagy átverés alapos gyanúja esetén, a Senetic jogosult korlátozni vagy letiltani az ilyen Termék használatát, beleértve a Felhőszolgáltatást is. Ha a Felek használati korlátot határoznak meg egy Termékre, erről a korlátozásról értesíteni kell a szolgáltatót, és az ilyen korlát túllépése feljogosítja a Senetic-et az adott Termék használatának korlátozására vagy letiltására.

8.       Az Ügyfél felelős a Termék Gyártó által meghatározott használati feltételeinek megsértéséért, beleértve a licenccel kapcsolatos rendelkezéseket is, valamint a Termék használatának az alkalmazandó jogszabályoknak való megfeleléséért.

9.       Ha úgy találják, hogy az Ügyfél megsértette a Gyártó által meghatározott használati feltételeket, a Senetic azonnali hatállyal felfüggesztheti a Termékhez való hozzáférést, vagy visszavonhatja azt, és lemondhatja az Előfizetést.

10.   A fenti 9. szakaszban említett esetben, és azon Ügyfeleket illetően, akik fogyasztók vagy egyéni vállalkozók, a Senetic csak akkor függesztheti fel a Termékhez való hozzáférést és törölheti az Előfizetést, ha a Fogyasztó vagy az Egyéni Vállalkozó súlyosan vagy tartósan megsérti a Termékmegállapodás feltételeit, különösen, ha illegális tartalmat szolgáltatnak, miután a jogsértések megszüntetésére vagy eltávolítására irányuló hatástalan kérelmet nyújtottak be megfelelő határidő meghatározásával. A Termékkel kapcsolatos szerződésszegésnek objektívnek és jogellenesnek kell lennie. Az előfizetés ilyen esetben 14 nappal azután jár le, hogy a Senetic a Fogyasztónak vagy az Egyéni Vállalkozónak szándéknyilatkozatot küld az előfizetés lemondásáról.

11.   A Microsoft Cloud Services Előfizetés Ügyfélnek felróható okból történő felfüggesztése nem függeszti fel az Előfizetést, és nem mentesíti az Ügyfelet az Előfizetési időszakra vonatkozó fizetési kötelezettség alól.

12.   Az Előfizetés felfüggesztése vagy lemondása esetén a Microsoft 90 napon belül törli az Ügyfél által gyűjtött adatokat. Az Ügyfél nem támaszt követelést, beleértve, de nem kizárólagosan az adatvesztés miatti kártérítési igényt.

 

§ 9.

A digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás szerződésnek való meg nem felelése (fogyasztók vagy egyéni vállalkozók panaszai)

1.       Az Eladó felelősséggel tartozik a Fogyasztó vagy az Egyéni Vállalkozó felé az általa vásárolt digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés be nem tartásáért.

2.       A fogyasztó vagy egyéni vállalkozó a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás kézbesítésének elmaradása esetén jogosult az Eladótól azok átadását kérni.

3.       A digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás szolgáltatására vonatkozó szerződésnek való meg nem felelés miatt bármilyen formában benyújtható panasz. Előnyben részesítjük azonban, ha a panaszokat a support.senetic.com címen található panaszportálon keresztül nyújtják be.

4.       Az Eladó felelős az egy időben vagy részben szolgáltatott digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződésnek való minden olyan szerződésszegésért, amely a szállítás időpontjában fennállt, és ettől az időponttól számított két éven belül vált felismerhetővé.

5.       Az Eladó felelősséggel tartozik, ha a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás nem felel meg a digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződésnek, a fogyasztó vagy a közvetítő kérheti annak szerződésszerűvé tételét.

6.       Az Eladó vállalja, hogy minden panaszt 14 napon belül megvizsgál.

7.       A panasz elfogadását követően az Eladó e-mailben, telefonon vagy írásban megállapodik a Fogyasztóval vagy az Egyéni Vállalkozóval a Digitális tartalom vagy Digitális Szolgáltatás szerződésszerűvé tételének feltételeiről.

8.       A fogyasztó vagy az egyéni vállalkozó nyilatkozatot tehet az ár csökkentéséről vagy a digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződéstől való elállásról, ha:

a.       a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás szerződésszerűvé tétele a digitális tartalom szolgáltatására vagy a digitális szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződésnek lehetetlen vagy túlzott költségeket igényelne a szolgáltató számára,

b.       a Szolgáltató a digitális tartalmat vagy a digitális szolgáltatást nem hozta összhangba a digitális tartalomra vagy digitális szolgáltatásra vonatkozó szerződéssel,

c.       a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás nem felel meg a digitális tartalomra vagy digitális szolgáltatásra vonatkozó megállapodásnak, annak ellenére is fennáll, hogy a szolgáltató megkísérelte a digitális tartalmat vagy a digitális szolgáltatást összhangba hozni a digitális tartalomra vagy a digitális szolgáltatási megállapodással való összhangra,

d.       ha a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás nem felel meg a digitális tartalomra vagy digitális szolgáltatásra vonatkozó megállapodásnak, az indokolja az árcsökkentést vagy a megállapodástól való elállást anélkül, hogy először élne azzal a jogorvoslati lehetőséggel, hogy a digitális tartalmat vagy a digitális szolgáltatást összhangba hozza a digitális tartalomra vonatkozó vagy digitális szolgáltatási megállapodással,

e.       a Szolgáltató nyilatkozatából vagy a körülményekből egyértelműen kiderül, hogy a Digitális tartalmat vagy a Digitális Szolgáltatást ésszerű időn belül vagy a Fogyasztónak, illetve az Egyéni Vállalkozónak okozott indokolatlan kényelmetlenség nélkül nem hozza szerződésszerűvé.

9.       A csökkentett árnak olyan arányban kell állnia a szerződéses árral, hogy a digitális tartalomra vagy digitális szolgáltatásra vonatkozó megállapodásnak meg nem felelő digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás értéke a digitális tartalomra vagy digitális szolgáltatásra vonatkozó megállapodásnak megfelelő digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás értékéhez képest maradjon.

10.   A fogyasztó vagy egyéni vállalkozó nem állhat el a digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződéstől, ha a digitális tartalom szolgáltatása vagy a digitális szolgáltatás nyújtása vételár megfizetése ellenében történik, és lényegtelen, hogy a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás nem felel meg a digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződésnek.

 

§ 10.

Támogat

1.       Bizonyos termékek esetében a Senetic alapvető támogatási szolgáltatásokat nyújt. Az ilyen Termékek esetében az alapvető támogatási szolgáltatások nyújtásának említése a "Támogatás" fül alatt vagy a Termékleírásban található.

2.       A Senetic által nyújtott támogatási szolgáltatások kiterjesztése külön megállapodás alapján lehetséges.

3.       Az alapvető támogatási szolgáltatásokat e bekezdés feltételei szerint nyújtják.

4.       Az ügyfélszolgálati kérések a következőket tartalmazhatják:

1)      a szolgáltatások rendelkezésre állásával kapcsolatos szabálytalanságok;

2)      a megvásárolt licencek érvényességére vonatkozó információk;

3)      Települések;

4)      a Termékek megvásárlása az Ügyfél nevében.

5.       A fenti 4. szakaszban meghatározott mértékben a Senetic támogatási szolgáltatásai az Ügyfél érdekében végzett tevékenységekből és azon problémák megoldásából állnak, amelyek akkor merülnek fel, ha az ok a Senetic vagy a Gyártó számlájára írható. A Senetic együttműködik és párbeszédet folytat a Gyártóval a hiányosság kijavítása vagy a kérés megfelelő módon történő kezelése érdekében.

6.       A Senetic folyamatosan nyújt alapvető támogatási szolgáltatást. A Senetic két munkanapon belül válaszol az Ügyfél támogatási kérésére.

 

§ 11.

Az előfizetés lemondása az Ügyfél által

1.       Az Ügyfél engedélyezheti vagy letilthatja a Portálon a Microsoft Cloud Services Előfizetések automatikus megújításának lehetőségét a következő időszakokra.

2.       Az Ügyfél nem jogosult a Microsoft Cloud Szolgáltatások bármely Előfizetésének vagy licencének lemondására (beleértve azok csökkentését is) annak időtartama alatt.

 

§ 12.

A Senetic felelőssége

1.       Sem a Senetic, sem a Senetic Csoport bármely más EU-vállalata nem garantálja a biztosított Termékek megfelelő működését.

2.       A Termékeket a Senetic által a gyártótól kapott formában bocsátjuk az Ügyfél rendelkezésére, és a felek megállapodnak abban, hogy kizárják a Senetic felelősségét a működés helyességéért, a minőségért, a célnak való megfelelésért és a garanciáért. A Senetic semmilyen garanciát nem vállal a Termékekre vonatkozóan.

3.       A Gyártó meghatározott teljesítményszinteket biztosíthat a Termékekhez. A teljesítményszinteket a gyártó által közzétett dokumentumok tartalmazzák. Az Ügyfélnek joga van jelenteni a Seneticnek a Termékek működésében észlelt szabálytalanságokat. A Senetic jelenti a Gyártónak az Ügyfél által a Termék megfelelő működésével kapcsolatban benyújtott észrevételeket. Abban az esetben, ha a Gyártó elégedett a benyújtott észrevételekkel, és a Gyártó visszatérítést nyújt a Termék hibás működéséért, a Senetic megfelelő visszatérítést nyújt az Ügyfélnek a Gyártó által nyújtott visszatérítés összegével megegyező összegben.

4.       Ha a Gyártó készpénzes visszatérítést nyújt, akkor az azt a hónapot követő számlázási időszakban történik, amelyben a Gyártó visszatérítése megtörtént. A visszatérítést a Senetic helyesbítő számlájának kiállításával dokumentálják. A számla kiállítása és a Vásárló által megadott e-mail címre történő elküldése megerősíti, hogy a visszatérítés megtörtént.

5.       A Senetic nem vállal felelősséget az Ügyfél felé a Gyártó által az Ügyfélnek nyújtott visszatérítésért, és a Senetic bármely felelőssége a témában kizárt.

6.       Ez a záradék nem vonatkozik azokra az ügyfelekre, akik fogyasztók vagy egyéni vállalkozók.

 

§ 13.

Az elektronikus szolgáltatások nyújtására vonatkozó megállapodás felmondása

1.       Az Ügyfél bármikor, indoklás nélkül felmondhatja a szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződést (azaz a Fiókra vonatkozó szerződést) megfelelő nyilatkozat küldésével, különösen e-mailben vagy írásban az Eladó címére. Az Ügyfél Áruházi és Portál-fiókjai törlésre kerülnek, kivéve, ha az Általános Szerződési Feltételek vagy az aktív előfizetési szerződések egyéb rendelkezései azt jelzik, hogy a Portálfiókot az Előfizetés lejártáig fenn kell tartani.

2.       A Senetic jogosult egyoldalúan felmondani a Megállapodást a kézbesítéssel kezdődően (írásban, e-mailben vagy a Portálon keresztül), és felfüggeszteni az Ügyfél hozzáférését a Szolgáltatásokhoz a következő esetekben:

1)      Az ügyfél nem fizeti meg a Senetic felé esedékes összeget, különösen a kiállított számlák alapján;

2)      A Senetic tudomást szerez az Ügyfél fizetésképtelenségéről;

3)      a megállapodás feltételeinek az Ügyfél általi lényeges megsértése, valamint a szerződésszegés következményeinek elhárításának elmulasztása a Senetic által a Kommunikációs Rendszeren keresztül kezdeményezett hívás napjától számított 14 napon belül;

4)      a Gyártó által közzétett dokumentumokban hivatkozott korrupcióellenes jogszabályok és korrupcióellenes rendelkezések Ügyfél általi megsértése, többek között a következő dokumentumokban hivatkozott korrupcióellenes szabályzatban: "Anti-Corruption Policy for Microsoft Representatives U.S. Foreign Corrupt Practices Act" (Korrupcióellenes szabályzat a Microsoft képviselői számára az Egyesült Államok külföldi korrupt gyakorlatairól szóló törvény), amely a következő címen érhető el: http://www.microsoft.com/en-us/Legal/Compliance/anticorruption/Default.aspx.

3.       Azon Ügyfelek esetében, akik Fogyasztók vagy Egyéni vállalkozók, a Szolgáltató csak akkor mondhatja fel a szolgáltatási szerződést, ha a Fogyasztó vagy Egyéni vállalkozó súlyosan vagy tartósan megsérti a Szabályzatot, különösen illegális tartalom szolgáltatásával, a jogsértések megszüntetésére vagy megszüntetésére irányuló eredménytelen kérés után, megfelelő határidőt kitűzve. Az Általános Szerződési Feltételek megsértésének objektívnek és jogellenesnek kell lennie. A szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződés ilyen esetben 14 nap elteltével jár le attól a naptól számítva, amikor a Szolgáltató felmondási szándéknyilatkozatot nyújtott be a Fogyasztónak vagy az Egyéni Vállalkozónak.

 

§ 14.

Panaszok

1.       A Portál és a Termékek használatával kapcsolatos panaszokat azoknak az Ügyfeleknek kell benyújtaniuk, akik nem Fogyasztók vagy Egyéni vállalkozók a support.senetic.com-nél.

2.       A panasznak tartalmaznia kell legalább a következőket: a panaszos vezeték- és vezetékneve, neve és pontos címe, valamint a panasz pontos leírása és oka.

3.       Az Ügyfelet a panasz feldolgozásának módjáról e-mailben tájékoztatjuk, amelyet arra a címre küldünk, ahonnan a panaszt benyújtották.

4.       Sem a Senetic, sem a Senetic Csoport bármely más EU-vállalata nem vállal felelősséget az Ügyfél által közvetlenül a Gyártónak benyújtott kérelmekért.

 

 

§ 15.

Személyes adatok

1.       Minden információt, különösen a hozzáférési adatokat (hitelesítő adatokat), amelyekhez a Senetic a szolgáltatások nyújtásával kapcsolatban hozzáfért, a Senetic bizalmasan, valamint a jogszabályoknak és a biztonsági szabályoknak megfelelően kezeli. A megadott adatokat kizárólag a szolgáltatások teljesítésére és a Senetic Ügyféllel szembeni kötelezettségeire használjuk fel.

2.       Az ügyfelek személyes adatait a Szolgáltató az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli.

3.       Ha egy Termékmegrendelés teljesítése megköveteli, hogy a Senetic személyes adatokat dolgozzon fel az Ügyfél nevében, amelynek ő az adatkezelője, a következő rendelkezések alkalmazandók.

4.       A Megrendelés teljesítése érdekében az Ügyfél a Senetic-et bízza meg a személyes adatok feldolgozásával. A kétségek eloszlatása érdekében a Felek kijelentik, hogy a Senetic nem dönt az ilyen adatok feldolgozásának céljairól és eszközeiről.

5.       A megbízott adatkezelés olyan személyes adatokat foglal magában, mint a név, e-mail cím, telefonszám, pozícióinformáció, azonosító, e-mail levelezési információk, hitelesítő adatok, adatkezelői adatok.

6.       A megbízott adatkezelés olyan személyes adatokat foglal magában, mint a név, e-mail cím, telefonszám, pozícióinformáció, azonosító, e-mail levelezési információk, hitelesítő adatok, adatkezelői adatok.

7.       A Senetic a fenti 5. bekezdésben meghatározott személyes adatokat az Ügyfél nevében kizárólag a Szerződés és az Ügyfél bármely más dokumentált utasításának teljesítéséhez szükséges célból és mértékben jogosult feldolgozni. A Senetic a fenti 5. bekezdésben meghatározott személyes adatokat az Ügyfél nevében kizárólag a Szerződés és az Ügyfél bármely más dokumentált utasításának teljesítéséhez szükséges célból és mértékben jogosult feldolgozni.

8.       A Senetic biztosítja, hogy a rábízott személyes adatokat csak titoktartásra kötelezett, felhatalmazott személyek dolgozzák fel.

9.       A Senetic kijelenti, hogy megfelelő technikai és szervezési intézkedéseket alkalmaz a rábízott személyes adatok biztonságának biztosítása érdekében.

10.   Az Ügyfél általánosságban vállalja, hogy továbbra is kiszervezi a személyes adatok feldolgozását egy másik adatfeldolgozónak, a másik adatfeldolgozó pedig ugyanazokat a garanciákat nyújtja, és teljesíti a Seneticre rótt kötelezettségeket. A Senetic értesíti az Ügyfelet a további adatfeldolgozók hozzáadására vagy cseréjére irányuló tervezett változtatásokról, lehetőséget adva az Ügyfélnek arra, hogy kifogást emeljen az ilyen változtatásokkal szemben.

11.   A Senetic vállalja, hogy a lehetséges mértékben segíti az Ügyfelet azon kötelezettségének teljesítésében, hogy válaszoljon az egyének kéréseire a vonatkozó adatvédelmi törvények szerinti jogaik gyakorlása során.

12.   A Senetic vállalja, hogy együttműködik az Ügyféllel és minden segítséget megad neki a vonatkozó adatvédelmi jogszabályokban meghatározott kötelezettségek teljesítése érdekében.

13.   A személyes adatok feldolgozásának befejezését követően a Senetic vállalja, hogy törli vagy visszaküldi a feldolgozásra bízott személyes adatokat az Ügyfél döntése szerint, kivéve, ha az alkalmazandó jogszabályok az adatok további tárolását írják elő.

14.   A Senetic az Ügyfél rendelkezésére bocsát minden olyan információt, amely szükséges a vonatkozó adatvédelmi jogszabályokban meghatározott kötelezettségeknek való megfelelés igazolásához.

15.   A Senetic vállalja, hogy haladéktalanul értesíti az Ügyfelet minden biztonsági incidensről, beleértve az adatvédelmi incidenseket is.

16.   Az Ügyfél jogosult ellenőrizni vagy megvizsgálni a személyes adatok Senetic általi feldolgozását a vonatkozó adatvédelmi jogszabályoknak való megfelelés szempontjából, amely ellenőrzést úgy kell elvégezni, hogy a Senetic rendelkezésére bocsátja az Ügyfél által készített kérdőívet, amely kérdéseket tartalmaz a személyes adatok feldolgozásával kapcsolatban, és a kitöltött kérdőívet 30 napon belül visszaküldi. Különösen indokolt esetekben az ellenőrzés vagy vizsgálat más, kölcsönösen elfogadott módon is elvégezhető.

 

§ 16.

Záró rendelkezések

1.       A Végrehajtási Szabályzat rendelkezéseivel kapcsolatos esetleges vitákat a Felek először békés úton, kétoldalú megbeszélések és tárgyalások útján rendezik.

2.       Ha a Felek nem jutnak megállapodásra, egyezség céljából a Senetic székhelye szerint illetékes közös bíróság elé utalhatják az ügyet, amennyiben a kötelező erejű jog másként nem rendelkezik.

3.       Az ügyfelek bármikor és ingyenesen hozzáférhetnek a Szabályokhoz és Szabályzatokhoz az Áruház vagy a Portál kezdőlapján elhelyezett internetes hivatkozáson (azaz linken) keresztül, és kinyomtathatják azt.

4.       Az Áruházban vagy a Portálon a Termékekről megadott információk, különösen azok leírása, műszaki és használható paraméterei és árai szerződéskötésre való felhívásnak minősülnek.

5.       Ha a jelen Általános Szerződési Feltételek bármely rendelkezése érvénytelennek bizonyul a törvényekkel, a társadalmi érintkezés elveivel vagy bármely más okból való ellenkezése miatt, vagy hatástalannak vagy végrehajthatatlannak bizonyul, az Általános Szerződési Feltételek fennmaradó rendelkezései teljes mértékben hatályban maradnak, és továbbra is kötelező érvényűek. Ilyen helyzetben a felek megállapodnak abban, hogy együttműködnek, és az érvénytelen rendelkezést egy másik érvényes rendelkezéssel helyettesítik, amely a lehető legjobban tükrözi a felek érvénytelen rendelkezésben kifejezett szándékát.

6.       Az Áruházban és a Portálon elérhetővé tett tartalmakra vonatkozó kizárólagos jogok, különösen a fényképekre, a Termékek és kategóriák leírására, az Áruház és a Portál nevére, a Szolgáltató és a Termékgyártók védjegyeire, az azokban található grafikai elemekre, a szoftverekre és az adatbázis-jogokra vonatkozó szerzői jogokat törvény védi, és a Szolgáltatót vagy azokat a szervezeteket illetik meg, amelyekkel a Szolgáltató megfelelő megállapodásokat kötött. Tilos az Áruház vagy a Portál bármely elemének másolása vagy más módon történő felhasználása a Szolgáltató hozzájárulása nélkül.

7.       A Senetic fenntartja a jogot a jelen Általános Szerződési Feltételek módosítására. Az új Általános Szerződési Feltételek hatálybalépése előtt megkötött összes szerződést a szerződés megkötésének napján hatályos Általános Szerződési Feltételek szerint kell teljesíteni. Az Általános Szerződési Feltételek módosítása a Senetic által meghatározott napon lép hatályba, legkorábban 7 nappal az Áruházban vagy a Portálon való közzétételt követően. A Senetic elektronikus kommunikáció útján tájékoztatja az Ügyfelet az Általános Szerződési Feltételek változásáról, legalább 7 nappal annak hatálybalépése előtt. Ha az Ügyfél nem ért egyet a Szabályzat új tartalmával, köteles erről tájékoztatni a Senetic-et, ami az elektronikus szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződés megszűnését eredményezi.

8.       Amennyiben a jelen Általános Szerződési Feltételek nem szabályozzák, az Áruház Általános Szerződési Feltételei érvényesek. Az Áruház Általános Szerződési Feltételei a következő címen találhatók: https://www.senetic.hu/site/aszf/.

 

Maradjunk kapcsolatban!
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy mindig naprakész legyen az akcióinkkal és új termékeinkkel kapcsolatban.

A "Feliratkozás" gomb megnyomásával Ön beleegyezik abba, hogy marketing információkat kapjon az Ön e-mail címére. A Soroksári út 44. II. em., 1095 Budapest, Magyarország székhelyű Senetic Magyarország Kft. vállalat lesz az Ön személyes adatainak kezelője. Joga van hozzáférést kérni a személyes adataihoz, illetve joga van azok helyesbítését, törlését vagy azok feldolgozásának korlátozását kérni, továbbá az adatok feldolgozása ellen tiltakozni. A személyes adatok feldolgozásával kapcsolatos részletes információkat megtalálja az adatvédelmi szabályzatban.

Hibás e-mail cím.
Ez az e-mail cím már vissza van igazolva.
Ez az e-mail cím még nincs visszaigazolva.
Köszönjük!
Ellenőrizze a bejövő üzeneteit - egy e-mailt fog kapni tőlünk, amelyben arra kérjük, hogy hagyja jóvá a hírlevélre való feliratkozását.
Viszonteladói portál
Minden, amit keres.Csatlakozzon hozzánk!
Senetic B2B
Senetic B2BPlatform üzleti ügyfelek számáraCsatlakozzon hozzánk!
Fizetési módok
Szállítási módok
Tanúsítványok és díjak