Általános Szerződési Feltételek
Távolsági értékesítési és elektronikus szolgáltatási szabályzat
§ 1
Bevezetés
Jelen szabályzat a www.senetic.hu címen elérhető webáruház (vezetője: Senetic Magyarország Kft., székhelye: 1095 Budapest, Soroksári út 44. II. em., cégbíróság: Kelet-Budapest Területi Bíróság, Budapest, VIII. Gazdasági Cégjegyzékvezető Osztály, cégjegyzékszám: 0000510458, statisztikai számjel: 241148635, adószám: 6342709934, törzstőke: 3.093.724,00 PLN (egészben kifizetve) felhasználási feltételeit, különösen pedig a telekommunikációs eszközök útján történő rendelés és adásvételi szerződéskötés szabályait, valamint a Webáruház szolgáltatásainak felhasználási szabályait határozza meg.
Kérjük, hogy az Áruházon keresztüli értékesítéssel kapcsolatos bármilyen kérdésével forduljon az Eladóhoz a +36 1 700 8371 -s telefonszámon vagy az [email protected] e-mail címen.
§ 2
Alapfogalmak
A Szabályzatban használt fogalmak a következőket jelentik:
1) Szolgáltató vagy Eladó vagy kereskedő - Senetic Magyarország Kft.;
2) Vásárló (Vevő) - olyan Fogyasztó vagy Vállalkozó, aki Megrendelést szándékozik tenni ill. Megrendelést tett, vagy a Webáruház egyéb szolgáltatásait használja;
3) Fogyasztó - olyan természetes személy, aki gazdasági vagy szakmai tevékenységével közvetlenül nem kapcsolatos jogügyletet tesz;
4) Vállalkozó - olyan természetes személy, jogi személy vagy szervezeti egység, amelyet a törvény jogképességgel ruház fel, és gazdasági vagy szakmai tevékenységével közvetlenül kapcsolatos jogügyletet tesz;
5) Vásárlói Fiók (Fiók) - az Áruház aloldala, amelynek keretein belül a Vásárlónak lehetősége nyílik többek között személyi adatait kezelni, értesítéseket kapni Megrendelései státuszának változásairól és az általa tett Megrendeléseket ellenőrizni és kezelni;
6) Szabályzat - a távollevők közötti szerződésekre és az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó jelen Szabályzat. Az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozólag a Szabályzat olyan szabályzat, amelyről az elektronikus szolgáltatásokról szóló 2002. július 18.-ei [lengyel] törvény 8. cikke tesz említést;
7) Regisztráció - önkéntes és ingyenes egyszeri tevékenység, amelynek keretében a Vevő Vásárlói Fiókot hoz létre az Áruház honlapján közzétett adminisztrációs felületen keresztül;
8) A www.senetic.hu Webáruház (Áruház, Webáruház) - a http://www.senetic.hu címen elérhető internetes honlap, amelynek közvetítésével a Szolgáltató a Szabályzatban meghatározott szolgáltatásokat nyújtja, a Vásárló pedig Megrendeléseket tehet;
9) Felek - a Senetic Magyarország Kft.. és a Vásárló;
10) Áru - az Adásvételi szerződés tárgyát képező ingóság vagy jog (pl. licenc);
11) Adásvételi szerződés - olyan szerződés, amelynek értelmében a Senetic Magyarország Kft.. a Vevőre ruházza át az Áruk tulajdonjogát vagy annak átruházására kötelezi magát, a Vevő pedig kifizeti azok árát vagy az ár kifizetésére kötelezi magát; vagy olyan szerződés, amelynek értelmében a Senetic Magyarország Kft.. a Vevőre ruházza át egy adott program felhasználási jogát (licencjogát) vagy annak átruházására kötelezi magát, a Vevő pedig kifizeti a licencdíjat vagy annak kifizetésére kötelezi magát;
12) Távollevők közötti szerződés - a Senetic Magyarország Kft.. és a Vevő között szervezett értékesítési rendszer vagy távszolgáltatás útján, a Felek együttes fizikai jelenléte nélkül, a megkötés pillanatáig és azzal együtt kizárólag egy vagy több telekommunikációs eszköz segítségével kötött szerződés;
13) Szolgáltatás (Szolgáltatások) - Megrendelés, Licencrendelés vagy Ajánlatkérés, valamint az Áruház keretein belül nyújtott egyéb szolgáltatások;
14) Megrendelés - a Vásárló szándéknyilatkozata, a Senetic Magyarország Kft..-val és a Webáruház közvetítésével létrejövő Adásvételi szerződés megkötésére tett ajánlat, amelynek közvetlen következménye a távollevők közötti szerződés megkötése. A Megrendelés meghatározza az Adásvételi szerződés tárgyát képező Áruk fajtáját és mennyiségét;
15) Licencrendelés - a Vásárló szándéknyilatkozata, a Senetic Magyarország Kft..-val kötendő licencmegállapodásra tett ajánlat, amelynek közvetlen következménye a távollevők közötti szerződés megkötése. A Licencrendelés meghatározza a licenc alá eső program fajtáját és mennyiségét;
16) Ajánlatkérés - a Vevő az Áruházban elérhető ajánlatkérő űrlap útján teszi. Az ajánlatkérésnek tartalmaznia kell a kérdéses Áru vagy program nevét, valamint az űrlapon meghatározott nélkülözhetetlen kapcsolati adatokat.
§ 3
A Vásárló (Webáruház-használó) kötelezettségei
1. A Vásárló kötelezi magát arra, hogy a Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatásokat az érvényes jogszabályok és a jelen Szabályzat értelmében használja fel, valamint hogy nem oszt meg az általánosan érvényes jogszabályokban tiltott tartalmakat.
2. A Megrendelés leadásával az Ügyfél megerősíti, hogy a megrendelt árukat nem fogja újraexportálni az EU és az USA által szankcionált régiókba, nevezetesen: Oroszország, Fehéroroszország, Irán, Észak-Korea, Szíria, Kuba, a Krím-félsziget, valamint az ukrán kormány által nem ellenőrzött területekre a következő megyékben: Donyeck, Luhanszk, Herszon, Zaporizzsja.
3. Az eladó köteles az árut hibátlan.
§ 4
Az Áruház felhasználási feltételei
1. A Szolgáltató az alábbi Szolgáltatásokat nyújtja a Webáruház közvetítésével:
1) az Áruház ajánlatának bemutatása,
2) Megrendeléstétel,
3) Licencrendelés,
4) Ajánlattétel,
5) Vásárlói Fiók létrehozása és adminisztrációja.
2. Az 1-4. pontban meghatározott szolgáltatások nem regisztrációkötelesek.
3. Az 1. bekezdés 5. pontjában meghatározott szolgáltatás használatához Regisztrációra van szükség.
4. Az Áruház használatához internetkapcsolóval és böngészővel rendelkező készülékre van szükség (ajánlott böngészők: Mozilla Firefox 24.0 vagy újabb verzió, Opera 10 és újabb verziók, Google Chrome 28.0 és újabb verziók, MS Internet Explorer minimum 8.0 vagy újabb verzió), amely támogatja a sütiket (cookie-kat) és a Javascript szkripteket. Más böngészők használata akkor megengedett, ha teljes mértékben megfelelnek a fent említett verzióknak.
5. A Webáruház biztonságának érdekében ajánlott, hogy a Vásárló által használt készülék rendelkezzen az alábbiakkal:
1) a legújabb vírusdefiníciókkal és frissítésekkel működő vírusvédelmi rendszer,
2) megfelelően működő tűzfal,
3) az operációs rendszer és a böngésző összes hozzáférhető biztonsági frissítésének telepítése,
4) a sütik és a Java Script engedélyezése a böngészőben,
5) PDF olvasó program.
6. A Szolgáltató sütiket használ az Áruház használatával kapcsolatos adatgyűjtéshez. Az összegyűjtött adatokat a következőkhöz használja fel:
1) A Vevő bejelentkezésének megjegyzése - hogy a Vevőnek ne kelljen újra beírnia jelszavát az Áruház minden egyes aloldalán,
2) az Áruház működésének megváltoztatása a Vásárlók igényeinek megfelelően,
3) a honlap nézettségének vizsgálata,
4) remarketing célok.
§ 5
Megrendelés és szerződéskötés
1. A Vásárló a Webáruház közvetítésével heti 7 napon keresztül, napi 24 órában tehet Megrendelést, függetlenül attól, hogy regisztrált-e vagy sem. A Vásárló telefonon a +36 1 700 8371 telefonszámon (kizárólag hétfőtől péntekig, munkaidőben) és e-mailben ([email protected]) is hurendelhet Árut.
2. A Microsoft licencek az Áruházban, a www.senetic.hu/microsoft/ címen elérhető konfigurátorral rendelhetők meg.
3. A Webáruház közvetítésével távollevők között kötött Adásvételi szerződés megkötéséhez a Vásárló ellátogat az Áruház honlapjára, kiválasztja az Árut és a megjelenített üzenetek vagy információk alapján elvégzett műveletekkel Megrendelést tesz.
4. A sikeres Megrendelés feltétele, hogy a Vásárló elolvassa és tudomásul vegye a Szabályzatban foglaltakat.
5. A Megrendelés a Polgári törvénykönyv értelmében vett adásvételi szerződéskötési ajánlatot jelent, amelyet a Vásárló tesz a Szolgáltatónak.
6. Ha a Vásárló elküldte Megrendelését, Licencrendelését vagy Ajánlatkérését, az Eladó e-mailben igazolja, hogy megkapta a Szolgáltatásra vonatkozó Megrendelést. Az Eladó üzenete megerősíti a Vevő megrendelésének összes lényeges elemét.
7. A Vevő ajánlatának áttanulmányozása után az Eladó megküldi a Vevőnek a Megrendelés elfogadásáról szóló üzenetét.
8. A 7. bekezdésben említett visszaigazolásnak a Vásárló által történő kézhezvételével létrejön az Adásvételi szerződés.
9. Ha a Megrendelés elküldése után kiderül, hogy a Megrendelés teljesítése vagy részleges teljesítése nem lehetséges, a Szolgáltató elektronikus levélben vagy telefonon haladéktalanul tájékoztatja erről a Vásárlót. Ilyen esetben a Vevő visszavonhatja elküldött Megrendelését vagy a Megrendelésnek azt a részét, amely nem teljesíthető.
§ 6
Árak, fizetés és szállítás
1. Az Áruk megadott árai nem tartalmazzák a szállítási díjat. A szállítás pontos költsége a Megrendelés vagy a Licencrendelés során kerül meghatározásra. A Vásárló a megrendelési űrlap kitöltésekor választja ki a szállítás és a fizetés módját és erősíti meg választását.
2. A Fogyasztónak minősülő Vevők mindig a Megrendelés vagy Licencrendelés pillanatában érvényes fogyasztói áron vásárolhatnak.
3. A hosszú átfutási idővel (több, mint 14 nap) rendelkező termékek és a megrendelésre gyártott termékek esetében az eladó fenntartja a jogot a termékek árának megváltoztatásra, ha az áru gyártója vagy előállítója megváltoztatja az árat. Az eladó köteles tájékoztatni az ügyfelet az árváltozásról. Árváltozás esetén az ügyfél azonnali hatállyal elállhat a megállapodástól. Elállás esetén a megállapodás nem teljesültnek számít, és az ügyfelet semmilyen kötelezettség nem terheli.
4. A 3. pont nem vonatkozik a fogyasztók vagy egyéni vállakozók által leadott rendelésekre.
5. Az elérhető fizetési és szállítási módokat a rendszer a megrendelési folyamat során mutatja a Vásárlóknak.
6. A fizetési szolgáltatók közvetítésével, hitelkártyával vagy terhelési kártyával történő fizetés esetén az Eladó nem gyűjti a fenti fizetőkártyák adatait.
7. A szállítás elérhetőségére és idejére vonatkozó információk, amiket az Áruház megjelenít, tájékoztató jellegűek és csupán azt jelzik a Vevőnek, hogy mennyi a szállítás teljesítésének legrövidebb határideje, vagyis mennyi időre van legalább szüksége az Eladónak ahhoz, hogy feladja az Árut. Az Eladó minden esetben haladéktalanul igyekszik teljesíteni a szállítást (az Adásvételi szerződés megkötése után, valamint miután az Eladó számláján jóváírásra került az Áru értéke és a szállítás díja - kivéve ha a Vevő az utánvétes fizetést választotta).
8. Javasoljuk, hogy a megrendelt Árut tartalmazó csomag átvételekor a Vevő ellenőrizze a csomagot, és amennyiben úgy látja, hogy
1) a csomag tartalmán külső sérülés nyoma látható,
2) a csomag nem teljes,
3) a csomag tartalma nem egyezik a Megrendelés tárgyával,
a Vásárlónak jogában áll megtagadnia a csomag átvételét. Javasoljuk, hogy ebben az esetben a Vásárló a kézbesítő jelenlétében írja össze az ügyre vonatkozó adatait vagy megjegyzéseit és haladéktalanul értesítse a Szolgáltatót a kialakult helyzetről.
9. A Fogyasztónak nem minősülő Vevő az átvétel pillanatában köteles ellenőrizni a csomag tartalmát. Ha külső sérülés nyomát észleli rajta, köteles ezt jelenteni az Áru szállítójának és haladéktalanul értesítenie kell az Eladót. Az Áru szállítás közben keletkezett mechanikus sérüléseire vonatkozó reklamációkat a Szolgáltató kizárólag akkor ismeri el, ha a sérülésről a Fogyasztónak nem minősülő átvevő és a szállító által aláírt kárjegyzőkönyv készült.
10. Ha a Fogyasztónak nem minősülő Vevő nem veszi át az utánvétes csomagban küldött Árut és visszaküldi a csomagot a feladónak (a Szolgáltatónak), az Árut tartalmazó csomag feladásának és visszaküldésének költségeit a Vevő viseli.
11. A szállítási idő tekintetében a felek közötti eltérő megállapodás hiányában a kereskedő a szerződés megkötését követően indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb 30 napon belül leszállítja az árukat, a fogyasztó birtokába vagy rendelkezése alá bocsátva azokat.
12. Olyan szerződések esetében, amelyeknél a kereskedő elküldi az árukat a fogyasztónak, az áruk elveszésének vagy sérülésének kockázata akkor száll át a fogyasztóra, amikor a fogyasztó vagy az általa kijelölt, a szállítótól eltérő harmadik fél birtokba vette az árukat. Ugyanakkor, a kárveszély a szállítónak történő átadáskor - a fogyasztó szállítóval szembeni jogainak sérelme nélkül - átszáll a fogyasztóra, amennyiben a szállítót a fogyasztó bízta meg a szállítással, és a kiválasztott szállítót nem a kereskedő ajánlotta.
§ 7
Reklamációkezelés és áruvisszavétel Fogyasztónak nem minősülő Vevők (Vállalkozók) esetében
1. A Szabályzat jelen paragrafusa kizárólag a Fogyasztónak nem minősülő Vevőkre vonatkozik.
2. Az Áruházban kínált összes Áru - amennyiben az Áru leírásában nem szerepel egyértelműen, hogy használt vagy felújított (refurbished) termékről van szó - gyárilag újak és fizikai ill. jogi hibától mentesek.
3. Minden új és felújított Árura az Áru gyártójának szokásos jótállása érvényes.
4. A használt Árukra az Eladó 30 napos jótállása érvényes.
5. Ha az Áru felújított (refurbished) vagy használt, az Áruházban található termékleírás egyértelműen utal erre.
6. Az Eladó belinkeli az Áruk Gyártóinak honlapjait, amiken az Árukra vonatkozó jótállás feltételei olvashatók. A jótállásból egyértelműen kiderül, kit kötelez az Árura vonatkozó minőségi garancia, és ott szerepel a jótállás összes részletes feltétele is.
7. Az Áru értékét ill. az Adásvételi szerződésben meghatározott ill. a körülményekből vagy az Áru rendeltetéséből adódó használhatóságát csökkentő hiba esetén a jótálló (általában az Áru Gyártója) vállal felelősséget.
8. A jótállási jegyen szerepel az a határidő, amelyen belül értesíteni kell a jótállót az Áru hibájáról. Az értesítési határidő betartásához elég, ha a Vásárló a határidő lejárta előtt e-mailben vagy ajánlott levélben elküldi észrevételét.
9. Ha az Áru hibái a jótállási időn belül jelentkeznek és érvényes rájuk a jótállás, a Vásárlónak követelnie kell a jótállótól az Áru fizikai hibájának megjavítását vagy az Áru hibátlan Árura történő cseréjét.
10. Ha a jótállásban nem szerepel eltérő határidő, a jótállási idő az Árunak a Vásárló részére történő kiadásától számított egy év.
11. Fogyasztónak nem minősülő Vevőkkel kötött Adásvédeli szerződés esetén a [lengyel] Ptk. 558. § 1. bekezdése értelmében a jótállás kizárja a Szolgáltató garanciális felelősségét az Áru fizikai hibáiért.
12. Ha a reklamációkezelés során kiderül, hogy a kár a Vásárló hibájából keletkezett, az Eladó a Vásárlót terhelheti a reklamációkezelés összes költségével.
§ 8
A Fogyasztó elállási joga (az Áru visszaküldése)
1. A Fogyasztó külön indok nélkül, megfelelő írásos nyilatkozattal, az Áru kiadásától számított 14 (tizennégy) napon belül állhat el a távollévők között kötött Adásvételi szerződéstől. A határidő betartásához elég, ha a a Fogyasztó a határidő lejárta előtt elküldi az Eladó címére a megfelelő nyilatkozatot.
2. Elállás esetén a távollévők között kötött szerződés meg nem kötöttnek minősül, a Fogyasztó pedig minden kötelezettsége alól mentesül. Az Árut és a pénzösszeget változatlan állapotban kell visszaszolgáltatni, kivéve ha a változtatásra normál használat mellett is feltétlenül szükség volt. Az Áru ill. a pénzösszeg visszaszolgáltatására haladéktalanul, de 14 napnál nem később kell sort keríteni.
3. Az Árut az Eladó címére kell visszaküldeni.
A kereskedő kötelezettségei elállás esetén
4. A kereskedő késedelem nélkül, de minden esetben legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által megfizetett teljes összeget, beleértve adott esetben a szállítás költségeit is, amikor a 1. cikknek megfelelően értesül a fogyasztó azon döntéséről, hogy eláll a szerződéstől. A kereskedő az első albekezdésben említett visszatérítést a fogyasztó által az eredeti ügylet során igénybe vett fizetési móddal megegyező módon hajtja végre, kivéve, ha az ettől való eltérésbe a fogyasztó kifejezetten beleegyezik, és amennyiben a fogyasztót az ezen visszatérítésből adódóan semmilyen díj nem terheli.
5. Az (4) bekezdéstől eltérve, amennyiben a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választ, a kereskedő nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.
6. Adásvételi szerződések esetében a kereskedő - amennyiben nem vállalta, hogy az árut maga szállítja vissza - mindaddig visszatarthatja a visszatérítést, amíg vissza nem kapta az árut, vagy amíg a fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltat arra vonatkozóan, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
A fogyasztó kötelezettségei elállás esetén
7. A távollevők között és az üzlethelyiségen kívül kötött szerződések esetében a fogyasztó indokolatlan késedelem nélkül, de minden esetben legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül, amelyen a 1. cikkel összhangban értesítette a kereskedőt a szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről, visszaküldi az árukat vagy átadja azokat a kereskedőnek vagy a kereskedő által az áruk átvételére felhatalmazott személynek, kivéve, ha a kereskedő vállalta, hogy az árukat maga szállítja vissza. A fogyasztó a határidőt akkor tartja be, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi az árukat.
8. A fogyasztó kizárólag az áruk visszaküldésének közvetlen költségét viseli.
9. fogyasztó csak az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges kezelésből adódó értékcsökkenést meghaladó értékcsökkenésért felel.
Az elállási jog alóli kivételek
10. Az elállási jog nem érvényes a fogyasztók egyes jogainak védelméről szóló , vagyis különösen nem érvényes az alábbi esetekben:
1) szolgáltatási szerződések esetében a szolgáltatás maradéktalan teljesítése után, amennyiben a teljesítés a fogyasztó kifejezett előzetes beleegyezésével és annak tudomásulvételével kezdődött meg, hogy elveszíti elállási jogát, amint a kereskedő maradéktalanul teljesítette a szerződést;
2) olyan áruk vagy szolgáltatások értékesítése esetében, amelyek ára a kereskedő által nem befolyásolható módon a pénzügyi piacoknak az elállási időszak alatt is lehetséges ingadozásaitól függ;
3) a fogyasztó által megadott jellemzőknek megfelelően elkészített vagy egyértelműen a fogyasztó személyére szabott áruk értékesítése esetében;
4) romlandó vagy minőségüket rövid ideig megőrző áruk értékesítése esetében;
5) olyan lezárt csomagolású áruk értékesítése esetében, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a csomagolás szállítást követő felbontása után nem küldhetők vissza;
6) olyan áruk értékesítése esetében, amelyek jellegüknél fogva a kiszállítást követően szétválaszthatatlanul keverednek más termékekkel;
7) alkoholtartalmú italok értékesítése esetében, amelyeknek az áráról az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban leszállításukra csak 30 nap múlva kerülhet sor, és amelyek tényleges értéke a kereskedő által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ;
8) olyan szerződések esetében, amelyeknél a fogyasztó kifejezetten kérte a kereskedőt, hogy keresse fel abból a célból, hogy sürgős javítási vagy karbantartási munkálatokat végezzen. Ha az ilyen kiszállás alkalmából a kereskedő a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínál szolgáltatásokat vagy árukat, ezekre a kiegészítő szolgáltatásokra vagy árukra már vonatkozik az elállási jog;
9) a lezárt csomagolásban lévő hang-, illetve képfelvétel, valamint lezárt számítástechnikai szoftver értékesítése esetében, ha a szállítás után a csomagolást felbontották;
10) hírlap, folyóirat és magazin értékesítése esetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
11) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
12) szállásnyújtás esetében a lakáscélú szolgáltatás kivételével, árufuvarozás, autókölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatások esetében, amennyiben a szerződésben meghatározott teljesítési időpontot vagy időszakot kötöttek ki;
13) nem tárgyi adathordozón rögzített digitális tartalom értékesítése esetében, amennyiben a teljesítést a fogyasztó előzetes kifejezett hozzájárulásával kezdték meg, aki tudomásul vette, hogy ezáltal elveszíti elállási jogát.
§ 9
Fogyasztói jogok az Árunak a szerződéstől való eltérése esetén (fogyasztói reklamáció)
1. Az Árunak az Adásvételi szerződéstől való eltérése esetén a fogyasztói értékesítés törvény által meghatározott mértékben a Szolgáltató mint eladó felelős
2. Az Árunak az Adásvételi szerződéstől való eltérésével kapcsolatos reklamációkat postai úton, közvetlenül a Szolgáltató címére küldött levélben vagy e-mailben kell elküldeni.
3. Ha a Fogyasztó az Árunak az Adásvételi szerződéstől való eltérését észleli, a reklamált Árut az eltérés leírásával együtt vissza kell küldenie a Szolgáltatónak.
4. A reklamációkezelési folyamat gyorsítása érdekében javasoljuk, hogy a Fogyasztó csatolja az Áruhoz a vételi bizonylatot.
5. A Fogyasztó az eltérés észlelésétől számított 12 hónapon belül köteles a Szolgáltatót értesíteni az Árunak az Adásvételi szerződéstől való eltéréséről. A Szolgáltató azonban csak az Áru kiadásától számított 2 éven belül felelős az Árunak a szerződéstől való eltéréséért.
6. A Szolgáltató köteles minden reklamációt 14 napos határidőn belül kezelni.
7. A reklamáció elfogadása után az Eladó elektronikus úton, telefonon vagy írásban egyezteti a Fogyasztóval a javítási ill. cserefeltételeket.
8. Ha az Áru nem javítható vagy cserélhető, a Vásárló követelheti a hibás Áru árának csökkentését vagy visszatérítését.
§ 10
Az elektronikus szolgáltatási szerződés felmondása
1. A Vásárló külön indok nélkül, megfelelő nyilatkozat küldésével - különösen elektronikus levél formájában vagy írásban, az Eladó címére küldött levélben - felmondhatja a szolgáltatási szerződést.
2. Fogyasztónak minősülő Vevők esetén a Szolgáltató felmondhatja a szolgáltatási szerződést, ha a Szolgáltatás igénybevevője durván vagy makacsul megsérti a Szabályzatot, különösen ha jogsértő tartalmakat oszt meg, és ha határidőre nem tesz eleget a Szolgáltató felszólításának, amelyben az a jogsértés felhagyását vagy határidőre való törlését követeli. A Szabályzat megsértése objektív jellegű és jogtalan kell hogy legyen. Ilyen esetben a szolgáltatási szerződés a Szolgáltató által a Szolgáltatás igénybevevőjének küldött szerződésfelmondási szándéknyilatkozat feladását követő 14 napon belül jár le.
3. Ha a Szolgáltatás igénybevevői nem Fogyasztók, a Szolgáltató azonnali hatállyal és külön indok megadása nélkül, megfelelő nyilatkozat küldésével felmondhatja a Szolgáltatás nyújtását.
§ 11
Vitás kérdések rendezése
1. A Szolgáltató és a Fogyasztónak minősülő Vevő közötti vitás kérdésekben a polgári perrendtartásról szóló törvény vonatkozó jogszabályaiban meghatározott bíróság illetékes.
2. A Szolgáltató és a Fogyasztónak nem minősülő Vevő közötti vitás kérdések a Szolgáltató székhelyén illetékes bíróság hatáskörébe tartoznak.
§ 12
Személyi adatok
A Szolgáltató az Adatvédelmi szabályzatban leírtaknak, valamint a vonatkozó jogszabályoknak, különösen az 1997. augusztus 29.-ei adatvédelmi törvénynek megfelelően kezeli a Vásárlók személyi adatait.
§ 13
Záró rendelkezések
1. A Fogyasztónak jogában áll a Szabályzatban foglalt feltételeket újratárgyalni. Fenti jogának érvényesítéséhez a Fogyasztónak hagyományos postai úton, e-mailben vagy telefonon kell kapcsolatba lépnie a Szolgáltatóval.
2. A jelen Határozatban nem szabályozott kérdésekben az általánosan érvényes jogszabályok rendelkezései irányadóak.
3. A Vásárlók bármikor és ingyenesen hozzáférhetnek a Szabályzathoz az Áruház főoldalán elhelyezett internetes hiperhivatkozáson (linken) keresztül és kinyomtathatják a Szabályzatot.
4. Az Áruházban megadott termékinformációk, különösen leírásuk, áruk ill. műszaki és használati jellemzőik nem jelentenek a [lengyel] Polgári törvénykönyv értelmében vett ajánlatot.
5. A Webáruház keretein belül közzétett tartalmak kizárólagos joga, különösen a fényképek, termékleírások és termékkategóriák szerzői jogai, az Áruház neve, a Szolgáltató és a Gyártók védjegyei, a részüket képező grafikai elemek, az adatkezelő program és az adatkezelési jogok jogvédettek és a Szolgáltatót ill. azokat a természetes vagy jogi személyeket illetik meg, akikkel a Szolgáltató megfelelő szerződést kötött. Tilos a Szolgáltató tudomása nélkül az Áruház bármilyen elemét lemásolni vagy más módon felhasználni.
Elállásinyilatkozat-minta
Kelt:
Címzett:
Senetic Magyarország Kft.,
Soroksári út 44. II. em.
1095 Budapest
Magyarország
Alulírott kijelenti hogy alulírott eláll az alábbi áruk adásvételétől /az alábbi szolgáltatás igénybevételétől:
Megrendelés időpontja /átvétel időpontja:
Fogyasztó neve -
Fogyasztó címe -
A fogyasztó aláírása (kizárólag írásban történő értesítés esetén)