Lenovo
« 3992 termék alkategóriákba rendezve: LenovoA legnépszerűbb termékek a között: Lenovo:

A Lenovo egy kínai számítástechnikai cég. A céget 1984-ben alapították, jelenleg pedig a legnagyobb személyi számítógép gyártónak tartják. 2005-ben a cég megvásárolta az IBM cégtől a PC számítógép gyártó részleget, 2014-ben pedig a Motorolát. A Lenovo 160 ország ügyfeleit szolgálja ki, közülük több mint hatvanban van központja. A márka fő központja Hong Kongban található.
2010-től a Lenovo nagyon gyorsan fejlődik. A kivételesen tervezett termékek, a kivitelezés magas minősége, valamint a konkurens árak azok a tényezők, amik miatt keresettek a Lenovo készülékei. Az innovatív megoldások, valamint az emberek képzeletének felébresztése, ezek a fő célok, ami az új készülék tervezését vezérli, hogy a munka könnyebb és kellemesebb legyen.
Az ajánlat döntő részét munkaállomások (ThinkCentre, ThinkStation, Essential), notebookok (a népszerű B, E, L, M, S, T, W, X szériák laptopjaival), monitorok, háttértárak alkotják. A Lenovo széles választékkal rendelkezik tartozékokból is, amelyek közé kell számítani a dokkoló állomásokat, akkumulátorokat, valamint az SSD/HDD lemezeket. Érdekes lehetőség a szervizcsomagok vásárlásának lehetősége is. amelyek a garanciát meghosszabbítják 5 évvel.
Jelentős család a ThinkPad sorozat is. A Richard Saper által tervezett termékszériát 2005 óta gyártja a Lenovo. Ami megkülönbözteti őket, az a TrackPoint (hagyományosan piros gomb, amelyet mutatóeszközként használnak), valamint a ThinkLight (fehér vagy narancssárga, megnövelt fényerejű, LED diódák, amelyek a mátrix felett elhelyezett billentyűzetet világítják meg). A ThinkPad szériába tartozó notebookok műanyagból készülnek, magnézium Roll Cage kerettel, amely megakadályozza az alakváltozást, valamint Active Protection System rendszerrel, ami a beépített gyorsulásmérők segítségével érzékelni tudja az ütődéseket, és előretartással leparkolja a merevlemez olvasófejét, hogy megvédje a sérüléstől.
A Lenovo az általa gyártott eszközök kivételességére koncentrál, aminek köszönhetően a berendezések keresettek a piacon. A cég nem csak az értékesítésbe és disztribúcióba invesztál, a helyi gyártást is szem előtt tartja az egyes országokban. Ezek az intézkedések lehetővé teszik, hogy globális hatókörű legyen helyi pontossággal és tökéletességgel, amelynek köszönhetően megvalósíthatóvá válik a hosszú távú siker, aminek alapja a "globális-lokális" cég elv.